Kitle iletişim araçlarının doğru kullanımı için okulumuzda kilitli dolap uygulamasına geçtik. Öğrencilerimizin derslere telefonlarla girmeleri onların derse karşı ilgisini dikkatini dağıtıyor . Bizlerde bu durumu ele alarak okulumuzda kilitli dolap uygulamasını hayata geçirdik. Öğrenciler telefonlarını ilk ders saatinde sınıflar bazında kendilerine ayrılan alanlara koyup kilitleyecek. Ders çıkışında tekrar buradan alabilecek. İletişim araçları yanlış kullanıldığında çoğu zaman etkisi tüm hayatımıza tesir ediyor. Biz düşünelim öğrencilerimizi istedik, ve ''Cep Telefonumu Dolabıma Bırakıyorum! Dersime Bakıyorum'' projesini başlattık.
"İlk ders telefonunu bırak son ders dolabından al!"
Bu projenin asıl amaçlarından biri öğrencilerin akıllı iletişim araçlarını doğru yerinde ve verimli olarak kullanmasıdır. Proje öğrencilerimize bu kazanımları kazandırmayı hedeflemektedir.
Projemiz kararlı bir şekilde uygulanmaktadır.
Dayanak: https://gercusanadolulisesi.meb.k12.tr/icerikler/proje-uygulama-yonergesi_8537558.html
Dayanak:Ortaöğretim Kurumları Yönetmeliği madde 157 ö bendi, p bendi . madde 164 L bendi, n bendi 2 ğ bendi 3 m bendi 4 L bendi
Bilimsel İspat -Akıllı Telefonun Varlığı Bile Beyin Yetilerini Olumsuz Etkiliyor
İletişimin bazı teknikler kullanarak çok sayıda kişiyi etkileyebilecek bir biçime getirilmesini sağlayan araçlara "Kitle İletişim Aracı" denir. Televizyon, cep telefonu, tablet ve bilgisayar günümüzde en çok kullanılan kitle iletişim araçlarındandır. Kitle iletişim araçlarını sağlımıza zarar vermeyecek şekilde kullanmalı ve bunlardan verimli şekilde yararlanmalıyız. Günlük görevlerimizi aksatmadan zamanımıza uygun şekilde kullanmalıyız.Okul zamanı derslerimizle ilgilenmeliyiz.Aklımızı ilgimizi dikkatimizi dağıtacak bu tür araçlardan zaman zaman uzak kalmalıyız.
Haber:Murat AĞGÖZ